En fet marknadschef på en mountainbike

Jag är Marknadschef på Mitsubishi Motors Sverige med ett brinnande intresse för Mountainbike.

Jaha! Tävlingsdagen!! Vaknade för ett toab...

Kategori: Allmänt

Jaha! Tävlingsdagen!! Vaknade för ett toabesök 05.00... Det har sina nackdelar med att vätskeladda. Igår hade vi en trevlig runda med Andreas Danielsson, Martin Stenmarck och Gustav Larsson. Jaa, Gustav som tog OS silver, VM silver, etappseger i Giro d'Italia. Han KAN cykla på riktigt!!! Tror att han vinner idag. Av en händelse så kör han en EVO IV... Tror du inte jag fixade en punktering igår IGEN! Statistiskt så borde det inte finnas en chans i världen att jag får det idag. Fast det är nog bäst att ta med slang ändå. Nu har jag gjort allt jag kan för att klara dessa nio mil. Målsättningen är att komma under 4 timmar. 22,5 km/h i snitt borde gå. Solen skiner och det kommer ligga på runt 10 grader vid start och 16-17 under dagen. Kommer att bli en riktigt fin resa. Dessutom har det inte regnat på några dagar så det har torkat upp bra. Då blir det snabbåkt. Håll tummarna för mig idag och följ mig via Vasaloppets hemsida. Mitt startnummer är 4376. Jag återkommer med en rapport efter målgång.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: