En fet marknadschef på en mountainbike

Jag är Marknadschef på Mitsubishi Motors Sverige med ett brinnande intresse för Mountainbike.

Nu börjar man få igång jobbet också!

Kategori: Allmänt

Idag hade jag ett första MTB-pass med jobbet.
Min förhoppning var att det skulle bli ett antal som ville testa på mountainbike.
Nu var inte vädergudarna med oss (eller skulle jag säga meteorologerna...?). Prognosen var 4 grader och ev. snö!
Mot morgonen visade det sig bli bättre och resultatet var en härlig solig dag.
Ända tills vi skulle åka...
Då började regnet att falla.
Som tur var så var det endast tillfälligt och rundan blev rolig och även innefattande en del sol.
"Alla" som skulle följa med, blev sedemera Gustaf Claesson och jag...
Men NÄSTA tisdag så ser det ännu ut att bli bättre uppslutning.
Gustaf hade bra fart och leran sprutade.
Gustaf med nya stänkskärmar dagen till ära!
Gustaf med nya stänkskärmar dagen till ära!
Dom behövdes!!!
Jag testade även mina nya kläder från Odlo (Tack Janne på International sportswear!!).
Visst är dom snygga? (Synd på så snygga kläder att kroppen inte hänger med...)
Snygga kläder från odlo!
Nu väntar träning på lördag med Magnus i Smögen.
Det ska bli kul att testa klippkörning!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: