En fet marknadschef på en mountainbike

Jag är Marknadschef på Mitsubishi Motors Sverige med ett brinnande intresse för Mountainbike.

En händelserik vecka, men bara lite cykel :-(

Kategori: Allmänt

Den här veckan har gått åt till jobbet.
Med kvällsaktiviteter och annat. Tog dock cykeln till jobbet i fredags för att få NÅGON tvåhjulsträning denna vecka.
Det var så himla fint väder, så jag kunde inte motstå att cykla. 23 grader på morgonen och strålande sol. Kändes trist att det bara är 10km till jobbet.
Tog i extra på hemvägen då jag även hade motvind. Sa jag att jag valde racern?
I fredags så ville även Camilla att vi skulle springa. Blev nu två rundor denna vecka på mottligga 5,1km styck.
Fast alltid lite extra motion :-)
Nu fick man göra fredag!
Man ska ju inte vara sugen på alkohol när man tränat, men en kall öl är ju bara så jäkla gott...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: