En fet marknadschef på en mountainbike

Jag är Marknadschef på Mitsubishi Motors Sverige med ett brinnande intresse för Mountainbike.

Första träningsrundan på MTB för året!

Kategori: Allmänt

Nu har jag avverkat min första träningsrunda för 2012 på MTB.
Härligt att återigen sitta i sadeln.
Mycket varierande underlag...
Snö i skogen
Tur att man hade dubbat
Jättefin grusväg
Sprängsten och BRA träning
Har även testat min nya Specialized, med Johan och Daniel. Att köra racer var det MÅNGA år sedan jag gjorde...
Tyvärr har jag dragits med en knäskada sedan en månad nu.
Den kom när jag tränade för att springa Ursvik Ultra med mina kollegor på jobbet. Efter 8 km började det värka enormt i knäet och ner i vaden. Jag försökte att stretcha vaden, men utan att lyckas få bort värken.
Nu börjar dock cykling att fungera.
Skönt!!!
Men vad hände med vädret?!!
Hade planerat att cykla i helgen, men det blev inte så värst kul väder.
Även om jag hade dubben kvar på min MTB, så var det inte tilltalnde när jag kom ut i går morse.
Nu längtar jag efter RIKTIG sommar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: