En fet marknadschef på en mountainbike

Jag är Marknadschef på Mitsubishi Motors Sverige med ett brinnande intresse för Mountainbike.

Nu drar det ihop sig! Har fixat teambilen,...

Kategori: Allmänt

Nu drar det ihop sig! Har fixat teambilen, Sportdryck, teamtröjor, cykeln, NY cykel, tvättat kläderna, tränat, tränar å tränat, gått ner 8 kg. Undrar vad jag glömt... Ska bli roligt det här! Gustav Larsson, OS-medaljören i cykel, kommer att vara med oss i Sälen! Vilken höjdare!!! Han råkar av en händelse att köra EVO 6 Mäkkinen edition. En till som hittat bilen som passar hans liv :-) Tror att jag har rekord på punkteringar. Härom dagen när jag tränade med att cykla 2ggr upp till Övralid så fick jag punka IGEN! Har inte haft punktering sedan högstadiet. Och nu 2 st på en vecka. Nu börjar jag få in snittsen på att byta slang. Bara allt pumpande som tar tid. Man kanske skulle satsa på en kolsyrepump. Idag bär det av från Motala till Stockholm och hämta Lars, Hedman, Oswald. För att sedan möta upp Emil i Uppsala. Landar väl i Sälen runt 22. Mycket bil blir det idag! Men med den teambilen så gör det inget... :-))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: