En fet marknadschef på en mountainbike

Jag är Marknadschef på Mitsubishi Motors Sverige med ett brinnande intresse för Mountainbike.

Sollentuna är FÖR KORT!!

Kategori: Allmänt

Jaha!
Nu hade man möjligheten att äntligen få till lite kilometer....men inte då!
Sollentuna är för kort!

Startade hemma och tog stigarna mot Bollstanäs och rundade Norrviken, klev sedan på stigarna bredvid Edsviken och körde an massa stigar som jag kände igen... Började fundera på när jag körde där senast.
Det jag kom fram till var lite nedslående..... cirka 35 år sedan!
Nåväl, kul var det.
Rundade Stocksund och över bron och tog andra sidan Edsviken hem.

Trodde att det skulle bli cirka 50km..... det blev 41,35... nästan ett marathon - fast i skogen.

Vill du se var jag körde?
Klicka här!

Nu ska det bli Påsk!
Ha en glad sådan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: